Optimér salg og digital tilstedeværelse med PIM
Går I med tanker om at optimere jeres digitale tilstedeværelse og opnå et øget fokus på de digitale kanaler?
Så kig med, når vi præsenterer dig for, hvordan Product Information Management (PIM) effektivt kan håndtere og berige dine produktdata, så dine produkter vil skille sig ud blandt konkurrenternes.
En PIM-løsning øger muligheden for at præsentere jeres produktinformation på de digitale kanaler og sikrer en ensartethed, så varernes beskrivelse og specifikationer er ens – uanset om det er på eget website, på en markedsplads eller hos jeres forhandlere.
Mød Korsør Hvidevarecenter, der tidligere havde besvær med at håndtere 500 produkter, og hør hvordan implementering af en PIM-løsning automatisk håndterer og beriger virksomhedens produktdata til mere end 7.000 produkter.
På webinaret deler Korsør Hvidevarecenter oplevelsen af processen med implementering af PIM fra de første overvejelser til den endelige løsning, samt hvilke resultater virksomheden har opnået.
Derudover fortæller SMV:Digital om støtteordningen, der giver mulighed for medfinansiering til et PIM projekt, så I kan få hjælp til projektet fra en ekstern rådgiver.
Værdi for deltagerne:
Få fordelene ved implementering af PIM, og hør hvordan du kommer i gang.
Hør, hvordan du kan få medfinansiering fra SMV:Digital til dit digitale projekt.
Få indblik i, hvordan PIM har løftet den digitale forretning hos Korsør Hvidevarecenter.
Målgruppe
Webinaret henvender sig til dig, der måske har hørt om Product Information Management (PIM) systemer og overvejer implementering af et PIM system. I har måske rigtig mange produkter fra flere leverandører, udfordringer med at holde styr på produktdata, ønske om at sælge i flere lande og/eller på flere platforme som f.eks. Amazon, Zalando, Coolshop, Kaufland.de, Carrefour, Walmart m.fl.