UNICONTA

For at maksimere effektiviteten af jeres forretningsprocesser er det afgørende at have en smidig integration mellem DynamicWeb-platformen og jeres Uniconta.

FORDELE VED CONNECTOREN

Med DynamicWeb Uniconta Connectoren kan I opnå en række fordele

Først og fremmest kan I spare tid og minimere risikoen for fejl ved at eliminere manuel indtastning af data, og ved at automatisere overførslen af ordrer, fakturaer og andre oplysninger mellem DynamicWeb og Uniconta kan I reducere arbejdsbyrden og frigøre ressourcer til andre vigtige opgaver.

En anden fordel ved DynamicWeb Uniconta integration er muligheden for at skabe en sammenhængende og konsistent kundeoplevelse.

Connectoren sikrer, at jeres DynamicWeb-platform automatisk bliver beriget med opdaterede data fra jeres Uniconta om produkter, lagerbeholdning, eventuelle lagerlokationer og kundeforhold, ligesom kunderne får adgang til deres kundespecifikke priser og rabatter i den korrekte valuta.

Dette giver jer mulighed for at levere personligt tilpassede tilbud og skabe stærkere kunderelationer.

Connectoren opdateres løbende.

CONNECTOREN

Udvalgte data

UNICONTA → DYNAMICWEB

  • Produktdata
  • Styklister
  • Prismatrix (kundespecifikke priser/rabatter mv)
  • Betalingsbetingelser
  • Valutaer
  • Brugere, brugergrupper
  • Adresser
  • Lager (evt. flere lagre)
  • Shipping
  • Brands

DYNAMICWEB → UNICONTA

  • Ordrer
  • Levering

UNICONTA → DYNAMICWEB KUNDECENTER

  • Ordrer
  • Fakturaer
  • Kundedata

Version 1.2

DynamicWeb 9 All-in-One Business eCommerce fra 9.10 Custom

DynamicWeb 9 All-in-One Business PIM fra 9.10 Custom

DynamicWeb 10 eCommerce

DynamicWeb 10 PIM

Uniconta fra Update 89

Priser

OPSTART

Dkr. 2.000,-

LICENS PR. MÅNED

Dkr. 1.600,-

I dette er inkluderet leveringen af pakken, ligesom en vejledning til partneren, der skal sætte connectoren op.

ONBOARDINGPAKKE

Dkr. 5.000,-

Vores onbordingpakke er et tilvalgsprodukt, der inkluderer 5 timers assistance til partneren, der skal sætte connectoren op.

SUPPORT PR. TIME

Dkr. 1.250,-

I kan tilvælge løbende support på opsætningen af integrationen.

Priserne er ekskl. moms.

Connectoren er en integration mellem DynamicWeb og Uniconta

Connectoren kan sættes op af jeres IT-partner. Der et et interface i DynamicWeb hvor i man konfigurerer connectoren, og man skal ikke foretage nogle ændringer i Uniconta.

SELVE CONNECTOREN

DynamicWeb Uniconta integrationen er en connector der sørger for, at produkter, priser mv. kommer korrekt over i Uniconta, som får ordredata retur, og som sender fakturaer og kreditnotaer tilbage til DynamicWeb i kundens kundecenter.

Connectoren er nem at installere og fleksibel

Connectoren konfigureres direkte i DynamicWeb, og der er en god dokumentation, der gør den nem at implementere.

Connectoren leveres med prækonfigurerede dataintegrationsjob til standard DynamicWeb felter, og hvis løsningen skal bruge brugerdefinerede felter, kan det også lade sig gøre.

Såfremt klienten har ønsker til nye funktioner, felter eller yderligere data, er der oftest mulighed for, at connectoren kan tilpasses.

Efter opsætningen skal den blot testes og deployes.

Optimer jeres forretningsprocesser med DynamicWeb Uniconta Connectoren

Kontakt os for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe jer med at indfri jeres digitale ambitioner.

Vil du skabe værdi for din forretning?

Få en partner, der lytter og forstår din virksomheds behov.
Hvis du vil tale med os, er vi klar til at lytte til dig.

By clicking 'Accept All' you consent that we may collect information about you for various purposes, including: Statistics and Marketing