Dynamicweb Uniconta Connector

Sprog   SE   NO   UK   NL 

For at maksimere effektiviteten af jeres forretningsprocesser er det afgørende at have en smidig integration mellem DynamicWeb-platformen og jeres Uniconta.

Fordele ved Connectoren

Med DynamicWeb Uniconta Connectoren, der er en integration med alle standard funktionerne, kan I opnå en række fordele.

Først og fremmest kan I spare tid og minimere risikoen for fejl ved at eliminere manuel indtastning af data, og ved at automatisere overførslen af ordrer, fakturaer og andre oplysninger mellem DynamicWeb og Uniconta kan I reducere arbejdsbyrden og frigøre ressourcer til andre vigtige opgaver.

En anden fordel ved DynamicWeb Uniconta integration er muligheden for at skabe en sammenhængende og konsistent kundeoplevelse.

Connectoren sikrer, at jeres DynamicWeb-platform automatisk bliver beriget med opdaterede data fra jeres Uniconta om produkter, lagerbeholdning, eventuelle lagerlokationer og kundeforhold, ligesom kunderne får adgang til deres kundespecifikke priser og rabatter i den korrekte valuta.

Dette giver jer mulighed for at levere personligt tilpassede tilbud og skabe stærkere kunderelationer.

Connectoren opdateres løbende.

Connectoren – udvalgte data

Uniconta -> DynamicWeb
Produktdata
Styklister
Prismatrix (kundespecifikke priser/rabatter mv)
Betalingsbetingelser
Valutaer
Brugere, brugergrupper
Adresser
Lager (evt. flere lagre)
Shipping
Brands

DynamicWeb -> Uniconta
Ordrer
Levering

Uniconta -> DynamicWeb kundecenter
Ordrer
Fakturaer
Kundedata

Version 1.2
DynamicWeb 9 All-in-One Business eCommerce fra 9.10 Custom
DynamicWeb 9 All-in-One Business PIM fra 9.10 Custom
DynamicWeb 10 eCommerce
DynamicWeb 10 PIM

Uniconta fra Update 89

Priser

Opstart

Dkr. 2.000,-

Licens pr. måned

Dkr. 1.600,-

I dette er inkluderet leveringen af pakken, ligesom en vejledning til partneren der skal sætte connectoren op.

Onboarding pakke

Dkr. 5.000,-

Vores onbordingpakke er et tilvalgsprodukt, der inkluderer 5 timers assistance til partneren der skal sætte connectoren op.

Support pr. time

Dkr. 1.200,-

I kan tilvælge løbende support på opsætningen af integrationen.

Priserne er ekskl. moms.

Connectoren er en integration mellem DynamicWeb og Uniconta. Der er et interface i DynamicWeb, man bruger til at sætte den op, og hvori man konfigurerer den.

Connectoren kan sættes op af jeres IT-partner. Der et et interface i DynamicWeb hvori man konfigurerer connectoren, og man skal ikke foretage nogle ændringer i Uniconta.

Selve Connectoren

DynamicWeb Uniconta integrationen er en connector der sørger for, at produkter, priser mv. kommer korrekt over i Uniconta, som får ordredata retur, og som sender fakturaer og kreditnotaer tilbage til DynamicWeb i kundens kundecenter. 

Connectoren er nem at installere og fleksibel

Connectoren konfigureres direkte i DynamicWeb, og der er en god dokumentation, der gør den nem at implementere.

Connectoren leveres med prækonfigurerede dataintegrationsjob til standard DynamicWeb felter, og hvis løsningen skal bruge brugerdefinerede felter, kan det også lade sig gøre.

Såfremt klienten har ønsker til nye funktioner, felter eller yderligere data, er der oftest mulighed for, at connectoren kan tilpasses.

Efter opsætningen skal den blot testes og deployes.

 


Bestil DynamicWeb Uniconta connectoren.

Når vi modtager din bestilling kontakter vi dig for at koordinere den digitale levering.

Ved at kontakte os accepterer du, at dine oplysninger vil blive gemt i vores backend og CRM-system. Læs mere i vores persondatapolitik.

Hold dig opdateret om DynamicWeb Uniconta Connector

Hold dig opdateret omkring ændringer, udvidelser og nye muligheder i connectoren.

 

dynamiceb visma.net standardintegration

Optimer jeres forretningsprocesser med DynamicWeb Uniconta Connectoren.

Kontakt os for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe jer med at indfri jeres digitale ambitioner. 

Kontakt os i dag, hvis du vil vide mere om DynamicWeb, online marketing eller vores andre løsninger til din virksomhed!