Hotri Storkøkken A/S
Hotri Storkøkken A/S fik en DynamicWeb E-commerce og PIM med integration til Navision på under 400 timer
Om Hotri Storkøkken A/S
Hotri Storkøkken A/S specialiserer sig i høj kvalitets løsninger til professionelle køkkener til brancher som restauranter, hospitaler og plejehjem. Med mere end 40 års erfaring fokuserer Hotri på funktionalitet, ergonomi og bæredygtighed. Virksomheden tilbyder også løbende service og vedligeholdelse for at sikre langsigtet succes med deres installationer.
Deres skræddersyede løsninger er designet til at opfylde specifikke kundebehov, fra design til installation. Ved hjælp af avancerede værktøjer som 3D-modellering hjælper Hotri kunderne med tidligt i projektet at visualisere deres køkkenindretninger, hvilket sikrer effektivitet og hygiejne hele vejen igennem.
UDFORDRING
Hotri ønskede at etablere en e-handelsplatform, der gør det meget lettere for deres kunder at se alle deres produkter, genbestille forbrugsvarer, se priser og få adgang til deres seneste ordrer og fakturaer i kundecentret.
Det var også afgørende at sikre, at al relevant produktinformation blev præsenteret tydeligt, med funktioner som mulighed for at oprette favoritlister og genbestille tidligere køb.
Hotri ønskede at bruge DynamicWeb til at styrke deres brand gennem integration af funktioner som en e-mail nyhedsbrevstjeneste, der nemt kunne genbruge eksisterende sider og produkter. Løsningen skulle være nem at administrere gennem DynamicWebs Visual Editor.
Søren Nordby Riishøj
Administrerende Direktør - Hotri Storkøkken A/SLØSNING
Hotris løsning er en DynamicWeb 9 Cloud med e-handel og PIM, herunder et kundecenter og impersonationsfunktioner, integreret i deres Navision-system.
Dette projekt blev leveret som et agilt projekt, hvilket minimerede unødvendige workshops og brugte DynamicWeb-standardkomponenter, hvor det var muligt, da Flex Media fandt dette yderst effektivt.
Et simpelt afkrydsningsfelt i Navision afgør, om et produkt overføres til DynamicWeb, hvor det kan beriges med kundespecifikke priser, rabatter og stamdata. DynamicWeb sender restordredata og kundespecifikke felter tilbage til Navision, når produkter oprettes eller justeres, med opdateringer, der sker på få sekunder.
Automatisk kundeopslag via momsnummer ved betaling strømliner også processen. For produkter, der kræver energimærker, styrer yderligere felter visningen af denne information, hvilket sikrer, at kunderne er velinformerede.
For en dybere gennemgang af DynamicWeb-platformens muligheder læs mere her
Søren Nordby Riishøj
Administrerende Direktør - Hotri Storkøkken A/SRESULTATER
Fået løsning på under 400 timer
DynamicWeb e-handels- og PIM-løsning, integreret med et ERP-system, leveret på under 400 timer.
½ FTE årlig besparelse
Sparet ½ FTE årligt ved at overføre forbrugsordrer til e-handel frem for at håndtere dem via e-mail og telefon.
Kunder der er tilfredse
Kunder glade for den nye kundefokuserede e-handelsløsning.
Alt i alt havde Hotri Storkøkken A/S brug for en platform, der gjorde det nemt for besøgende at registrere sig, navigere og gennemføre køb hurtigt, med al relevant produktinformation let tilgængelig.
Deres kundecentrerede tilgang er blevet mødt med meget positiv feedback.
Platformen er på linje med Hotris 2026-strategi, som har til mål, at 80 % af alle ordrer skal ske via e-handelsløsningen.
Hotris udviklingsbehov er i gode hænder med en robust, fleksibel og fremtidssikret DynamicWeb-løsning leveret af Flex Media.
Søren Nordby Riishøj
Administrerende Direktør - Hotri Storkøkken A/SVi rådgiver dig til den bedste løsning
Kontakt os for at høre mere om den bedste løsning for dig