Webstatistik
En webstatistik, kan du bruge til at se, om du bliver fundet på de ord du vil findes på, og om de besøgendes adfærd også er som du gerne vil have den, så dine landingssider og budskaber kan justeres til endnu bedre at sende relevante budskaber ud til dine potentielle kunder.
Når du kører kampagner, kan du præcist måle både antallet af besøgende og hvor mange der klikker på det du gerne vil have de klikker på.
Med Google Analytics webstatistik kan du se, hvor dine besøgende kommer ind på dit website, hvad de har søgt på, hvad de har set og hvor de er sprunget fra. Du kan naturligvis også se, hvor mange der har besøgt dig, hvor de kommer fra osv.
Det kan være, du vil undre dig over nogle af de ting du bliver fundet på, ligesom du nok også vil blive overrasket over antallet af spidere der besøger dit site, og det er bl.a. med den viden, du kan arbejde med at ændre indholdet på dit site, så du får flere relevante besøgende.
Indhold i vores Google Analytics Webstatistik:
- Ugentlig webstatistik med oversigt over besøgende
- Ugentlig rapportering over konverteringer (gør de besøgende, som du ønsker?)
- Løbende tilretninger af statistik modulet
- Evaluering hvert kvartal
- Kvartalsvis udvidet rapport